ପଖାଳ ଟ୍ରେଣ୍ଡ ପାଇଁ ଓଡ଼ିଆ ଟୁଇଟିଆଳି ପ୍ରସ୍ତୁତ - ନୂଆ ଖବର | Nua Khabara | ସମ୍ପୂର୍ଣ୍ଣ ଓଡ଼ିଆରେ ଖବର | Odia News

Send your News to us trough E-Mail: nuaakhabar@gmail.com

ବ୍ରେକିଙ୍ଗ୍ ନ୍ୟୁଜ୍

Home Top Ad

Place Ads Here

Post Top Ad

Tuesday, 20 March 2018

ପଖାଳ ଟ୍ରେଣ୍ଡ ପାଇଁ ଓଡ଼ିଆ ଟୁଇଟିଆଳି ପ୍ରସ୍ତୁତ

ଏବେ ସୋସିଆଲ ମିଡ଼ିଆରେ ଓଡ଼ିଆମାନେ ବି ଅନ୍ୟମାନଙ୍କ ଭଳି ବ‌ହୁଳ ଭାବରେ ସକ୍ରିୟ ଅଛନ୍ତି । ୨୦୧୫ ମସିହାରେ ଟୁଇଟରେ କିଛି ମହାରଥୀଙ୍କର ଅପ୍ରାଣ ଉଦ୍ୟମରେ ପ୍ରଥମଥର ପାଇଁ ମାର୍ଚ୍ଚ ୨୦ରେ #PakhalaDibasa ଟ୍ରେଣ୍ଡ ହେଇଥିଲା । ଏହାପରେ #NabakalebaraRathaJatra, #RasagolaDibasa, #ClassicalOdia, #ଭାଗବତ #Konark, #BaliJatra ଆଦି ଟ୍ରେଣ୍ଡ୍ ଅନେକ ସମୟ ଧରି ଭାରତୀୟ ଟ୍ରେଣ୍ଡଲିଷ୍ଟରେ ରହି ସଫଳ ହୋଇଥିଲା । 


ଏହାପରେ ୨୦୧୬ ଏବଂ ୨୦୧୭ରେ ପଖାଳ ଦିବସ ଉପରେ ଅନେକ ଲୋକାମାନେ ଟୁଇଟ୍ କରି ଏହାର ଟ୍ରେଣ୍ଡକୁ ସଫଳ କରାଇଥିଲେ । ଅଣଓଡ଼ିଆମାନେ ପଖାଳ ବିଷୟରେ ହିଁ ଅଧିକରୁ ଅଧିକ ତ‌ଥ୍ୟ ପାଇବା ସ‌ହ ପଖାଳ ଦିବସକୁ ସମର୍ଥନ କରିବାକୁ ଲାଗିଲେ । ତେଣୁ ଏହିବର୍ଷ ପଖାଳ ଦିବସ ଅବସରରେ ଲୋକମାନେ ସେମାନଙ୍କର ଟୁଇଟ୍ ସବୁକୁ ଆଗରୁ ଠିକ୍‌ଠାକ୍ କରି ଅସ୍ତ୍ର ଭଳି ସଜେଇକି ରଖିଲେଣି । 

ପଖାଳ ଦିବସ ପାଇଁ ଏବେ ଚାରିଆଡ଼େ ହଇଚଇ ସୃଷ୍ଟି କରିଥିବା ମାନସ ରଞ୍ଜନ ଦାଶଙ୍କ ପଖାଳ ଗୀତ ଚର୍ଚ୍ଚାରେ ଥିବା ବେଳେ ବିଦେଶରୁ ଓଡ଼ିଆମାନେ ପଖାଳ ଦିବସର ବାର୍ତ୍ତା ପଠାଇ ଏହି ଚର୍ଚ୍ଚାକୁ ଆହୁରି ବଢ଼େଇ ଦେଇଛନ୍ତି । ଏଥିସ‌ହ ଓଡ଼ିଆ ଟୁଇଟିଆଳିଗଣ ମଧ୍ୟ ପଖାଳ ଉପରେ ଅନେକ କିଛି ରୁଚିପୂର୍ଣ୍ଣ କାହାଣୀ, କବିତା ଆଦି ରଚନା କରି ପଖାଳ ଦିବସ ଟ୍ରେଣ୍ଡ ପାଇଁ ପ୍ରସ୍ତୁତ ହୋଇଛନ୍ତି । ଏମିତିକି ପଖାଳ ଦିବସ ପାଇଁ ବର୍ଷଯାକର ପଖାଳ ଫଟୋକୁ ନେଇ ପ୍ରସ୍ତୁତ କିଛି ମହାରଥୀ ପ୍ରସ୍ତୁତ ଥିବାବେଳେ ଆଉ କିଛି ୧୫ଦିନିଆ ପଖାଳଖିଆ ଫଟୋ ପ୍ରତିଯୋଗୀତା କରି ଏହାକୁ ଅଧିକ ଆକାର୍ଷଣୀୟ କରାଇଛନ୍ତି ।

ବାଲୁକା କଳା ଜରିଆରେ ବିଶ୍ୱ ଦରବାରରେ ଓଡ଼ିଶାକୁ ଗୌରବାନ୍ୱିତ କରାଇଥିବା ସୁଦର୍ଶନ ପଟ୍ଟନାୟକ ମଧ୍ୟ ପଖାଳ ଦିବସ ପାଇଁ ସୁନ୍ଦର ବାଲୁକାକଳାଟିଏ ପସ୍ତୁତ କରି ଏହି ଟ୍ରେଣ୍ଡର ସେନାପତି ସାଜିଛନ୍ତି ।

Post Bottom Ad